DEPO HİZMETİ ŞARTNAMESİ
-
- Mevcut durumda Öğrenci Evleri’nde konaklayan bir misafirseniz ve bir sonraki akademik yıl için de kayıt yenileme işlemi yaptıysanız, Öğrenci Evleri Yönetimi yaz tatilinde eşyalarınızı yurttan eve taşıyıp dönüşte tekrar geri getirmek zorunda kalmamanız için eşyalarınızı koyabileceğiniz ücretli depo alanı sağlayacaktır.
-
- Güvenlik için her gereken yapılacak olsa da, yaz deposundayken kaybolan, çalınan veya zarar gören eşyalardan Üniversite ve Öğrenci Evleri Yönetimi sorumlu olmayacaktır. Bu yüzden, öğrencilerin depoya koydukları eşyaların sigortalı olması ve öğrenci için özel değeri olan eşyaların depoya konulmaması tavsiye edilir.
-
- Depo hizmetinden yararlanmak isteyen misafirler sıvı ve bozulabilir maddeler (yiyecek, içecek vb.) ile elektronik eşya (laptop, mp3 çalar, müzik aleti vb.), değerli mahiyette eşyayı (ziynet eşyası, para vb.) depoya koyamaz ve koysa dahi doğabilecek zararlardan hak talep edemez ve doğabilecek zararı kabul etmekle birlikte meydana gelebilecek zararı karşılamayı da kabul etmiş sayılır.
-
- TV ve kırılmaya elverişli eşyalar PVC malzemeye sarılarak, paketli bir şekilde teslim alınacaktır.
-
- Maksimum tahsis edilen alan hacmi yada sınırı kişi başına en fazla 0.5 M3 ve 3 adet bavul/kolidir. Portatif dolap, gibi belli yer işgal eden eşyalar deponun doluluk durumuna göre yönetimin izni ile kabul edilecektir.
-
- Misafirler eşyalarını koydukları kutu ve bavulları kilitlemeli veya güvenli bir şekilde paketlemeli ve bağlamalıdırlar. Ayrıca kendilerine ait her parçanın üzerinde ve Öğrenci Evleri Koordinatörlüğü ile imzaladıkları “Depo Hizmeti Şartnamesi”nde tam isimlerini, öğrenci numaralarını ve iletişim adreslerini belirtmek zorundadırlar.
-
- Mümkün olan en fazla güvenliği sağlamak için, yaz deposu Haziran ayında kilitlendikten sonra Eylül ayında yurtlar açılana kadar kilitli kalacaktır. Deponun kilitli olduğu bu dönem içerisinde öğrenciler depodan eşyalarını alamayacaklardır.
-
- Yaz tatili süresince Öğrenci Evleri Sorumluları ve çalışanları güvenlik, bakım, temizlik ve genel kontrol amacıyla depoya girebilirler.
-
- Depo hizmeti sırasında oluşabilme ihtimali olan doğal afet (yangın, deprem, sel vb.) kaynaklı hasar ve zararlarından Üniversite ve Öğrenci Evleri Yönetimi sorumlu tutulamaz, hak talep edilemez.
-
- Depo hizmetinden yararlanmak isteyen misafirler depo hizmet şartnamesini doldururken içeriğini kendi el yazısı ile belirtmek, kişisel bilgilerini eksiksiz doldurup, imzalamak zorundadır (Örneğin 5 parça kıyafet, 1 adet TV gibi).
-
- Bu şartname süreli bir şartnamedir. Şartnamede belirtilen süreler içinde depo hizmetinden faydalanan misafirin, hizmet süresi sonunda teslim alınmayan eşyalarından ve bu süre içinde doğabilecek zararlarından Üniversite ve Öğrenci Evleri Yönetimi sorumlu tutulamaz. Depo hizmeti almak isteyenler bu şartnamede ki kuralları kabul etmiş sayılır. Bu şartname imzalandığı andan itibaren geçerli sayılır, Yurtların açılış ve Güz döneminin başlaması ile son bulur.
-
- Depo hizmeti süresi bitiminde depo hizmetinden faydalanacak öğrenci teslim ettiği eşyalarını belirtilen tarihe kadar almadığı takdirde, yurtların açılış tarihine (güz döneminin başlangıç tarihine) kadar saklanır ve her gün için 5 TL ceza ödemeyi kabul eder. Ödenecek bu tutar öğrencinin mevcut depozitosundan kesilir. Yeni dönem başlangıcından itibaren 30 gün içerisinde Depodan geri alınmayan eşyalar tutanakla birlikte depodan çıkartılacak ve geri dönüşüme yollanacaktır.
-
- Bu şartname iki nüsha olarak düzenlenir. Bir nüshası yurt kaydını yenileyen ve depo hizmeti almak isteyen öğrenciye verilir. Diğer nüshası Öğrenci Evleri Yönetiminde kalacaktır. Misafir ve/veya velisi güz döneminde eşyalarını almaya geldiğinde kullanmak için formun bir kopyasını yanında bulundurmalıdır.
-
- Depo hizmeti süresinin bitiminde, depodaki eşya, depo hizmet şartnamesini imzalayan ve şartnamede adı geçen kişiye ve/veya velisine kimlik ibrazıyla teslim edilir.